Devetine, misterija devet kamenova...

Ovaj put donosim pricu o devet cudesnih kamenova iz naseg blizeg okruzenja.O njima se nazalost veoma malo zna, sto je prava steta a videcete i zasto.





" Na nekih tridesetak kilometara od Banja Luke nalazi se mesto sa dosta jakim energetskim izbojem, za koje nazalost veoma mali broj nasih ljudi zna.U stvari to je jedan plato sa kojeg se pruza fantastican pogled na sve strane, mesto gde za razliku od okoline rastu ogromni hrastovi i na kojem se nalazi devet kamenova po kojima je mesto i dobilo ime.Do duse na samom platou nalazi se njih osam dok je deveti sakriven duboko u obliznjoj sumi i potrebno je malo truda da bi se do njega doslo.Samo mesto zaista odise nekim nestvarnim mirom, tisinom i energijom koju vecina oseti ali samo mali, mali broj osoba je sposobno ocitati je tj registrovati samo njeno postojanje.Ovo predivno mesto sam posecivao nekoliko puta i uvek me iznova privlacilo, kao da zeli jos nesto da mi kaze i otkrije.Svaki odlazak tamo je bio prica za sebe a svaki sledeci boravak je otkrivao nove delove slagalice koju jos uvek pokusavam posloziti.

Kako to obicno kod nas biva, ono se ni pocemu ne razlikuje u odnosu naseg naroda prema jednom takvom znacajnom mestu, bas kako se u vecini slucajeva odnosimo prema svim ostalim nasim bogatsvima.Kao po nekom receptu i  ovde je podignuta crkvica, a samo mesto oskrnavljeno jednom ruznom tablom sa imenima donatora za obnovu iste bogomolje.Da se razumemo, nemam nista protiv podizanja crkvi ali tabli sa imenima donatora zaista ovde nije mesto.Sve to ne moze da narusi vaznost i znacaj ali svakako obicnog coveka moze da zavara..Doduse uspelo se u skretanju paznje i zanemarivanju sto i jeste cilj podizanja crkvi na temeljima nasih starih izvornih hramova, koji su sa velikom preciznoscu podizani na jakim energetskim izbojima i tu nije bilo greske.Koga zanima vise zvanicnih informacija moze uvek da se informise preko neta.

Mom poslednjem boravku na ovom predivnom mestu prethodilo je iskustvo ili bolje receno informacija koju sam dobio u toku noci, pred samu posetu.Tacno mi je pokazano na koji nacin da osetim punu energetsku snagu ovog mesta.Jedva sam cekao sutrasnji odlazak kako bih proverio valjanost informacija i nije bilo greske.Osecaj je bio predivan a energija fantsaticna. U stvari energija nije tekla samo i kamenih gromada vec iz same zemlje a kamenje je bilo samo neka vrsta kondezatora koje je svoje energetske naboje prenosilo na osobe koje su neko vreme boravile na njima.To je za mene bilo jedno novo saznanje koje je porusilo sve moje ranije pretpostavke i otvorilo jedan novi svet, koji je tek trebalo istaraziti.Nazalost uz sve moje napore i pokusaje da dobijem nesto vise informacija na samom mestu, nista se nije desilo.Posto sam vec navikao na takva desavanja i odlicno znam da vazne stvari u nasim zivotima ne dobijamo na tacni vec je uvek potrebno pokazati odredjeno zanimanje i uloziti dodatnu energiju kako bi se taj novi i znacajan svet poceo otkrivati u svom punom sjaju, uzivao sam u energijama koje sam osecao i napustio Devetine, svestan da ce se nove informacije vec pojaviti a moje je bilo da nadjem modus i nacin na koji cu im pristupiti.




Posle odredjenog vremena i sumiranja utisaka odlucio sam mentalno pokusati pristupiti, tom za obicni svet skrivenom mestu i dobiti nove dragocene informacije.Znao sam da mi glava, kako to obicno biva u ovakvim delikatnim pokusajima, mora biti cista od bilo koje misli i namere i kada sam bio spreman za tako nesto, pokusao sam.Mada, znao sam da ni tada ne mora doci do uspeha jer dobar ishod zavisi od obe strane.Bez obzira na to sto sam ja spreman, uvek je postojala mogucnost da mi, iz nekih meni nepoznatih razloga, ne bude odobren pristup.Toga sam odavno svestan i to uvek postujem.Svaki neuspeh nikako ne treba da nas obeshrabri, vec naprotiv on je pokazatelj nase nespremnosti i necistoce koju tesko sami sebi imamo hrabrosti i volje priznati.

Na svu srecu moj prvi pokusaj je urodio plodom i ispred mene se otvorio jedan novi svet informacija.Samo mesto odise snaznom zenskom energijom.Mnogi ce se pitati otkud sad odjednom zenska energija.Mislite sta hocete ali to je to, svidjalo se to nekome ili ne ali zene bi ovde trebalo da borave ako imaju bilo kakvih zdravstvenih problema a svaki kamen je svojevrsna klinika za odredjeni problem.Duboko dole potoji ogroman kamen sa vatrenom energijom koji je sami centar i izvor svih izboja na povrsini.Nazalost neke stvari nisu za siru javnost i njih cu zadrzati za sebe, tako treba da bude i tako ce biti.



Kamen koji je bukavlno urastao u hrast je ujedno i najzanimljiviji, za videti i o njemu sam saznao veoma korisnu stvar.Naime nerotkinje bi trebalo da sede na njemu okrenute prema hrastu.Ovo je veoma znacajna informacija i rekao bih pravi poklon a svako ko ima vere i navedenih problema trebao bi da poslusa savet dat sa jednog drugog, vecini nepoznatog i nepristupacnog sveta.




Ovo je samo pocetak kao sto sam vec napisao u otkrivanju jednog novog sveta, sveta koji je skriven od ociju velike vecine, sveta koji je dostupan veoma malom broju osoba, odnosno samo onima koji su u odredjenom trenutku  dostojni jednom ovakvom poklonu.

Kako to obicno biva kod nas, bas kao na pocetku ove price, vecina ce ovo shvatiti kao jedan neozbiljan tekst a mali broj onih koji barem donekle poveruju u sve ovo, ubrzo ce sve izblediti iz secanja.Ako barem jednoj osobi pomogne ova prica uspeh je za sada veliki.Tako je kako je, tako mora biti, barem za sada a nadam se da osvescivanje naseg naroda i zelja da otkrijemo zaista ko smo, odakle dolazimo, sta smo bili i gde se sada nalazimo, prevazici servirane i isto tako olako prihvacene lazi svih onih kojima je cilj upravo suprotno od ovoga a to je duboki san u koji su nas vekovima uvodili i iz kojeg ce mo se teskom mukom probuditi.Budjenje nece biti nimalo prijatno i sto vise spavamo vise ce nas posle boleti."

Ime autora ovog teksta na njegov zahtev necu staviti ovde i nadam se da ce to mnogi razumeti.

Коментари

Постави коментар

Популарни постови